Monday, May 5, 2014

Jualan Murah...Jualan Murah..

Assalamualaikum semua..
 Lamanya tak hapdet
Aku pikir aku boleh hapdet masa tengah bercuti,
ternyata tak boleh sangat.
Aku sangat bizi
Bizi dalam pantang
Bizi buat stok susu
Bizi jaga baby
Bizi jadi surirumah
Bila nak update tengah2 malam memang x daya nak bangun
Mak menyusukan dua anak sekaligus uolllss
 Fenat!!
Now kontrak surirumah aku tamat...
Maka aku berhapdet di opis

Sebelum kontrak surirumah sepenuh masa tamat,
aku pun mengedit almari
Simpan balik baju-baju preggy
Keluarkan baju-baju kerja
Dan hasilnya...










Baju preggy ni semua aku nak jual dengan rege RM15-RM20 je
Baju kain chiffon RM40
Kasut Guess RM60
Handbag Guess RM60
Kasut Sembonia RM20
Ada yang dah dijual
Ada yang masih tergantung dalam almari.
Ada yang dah booking tak ambik2..
Mak marah uoollsss...
Baju-baju baby ada 2 plastik hitam
Semua dah post pada yang kurang kemampuan
Susu baby pun aku dah bagi pada anak orang.



Sape yang nak baju baby meh gtaw akak.
Kalo nak susu pun boleh roger2.
Tapi aku layan orang yang taraf suam-suam kuku cam aku je
Untuk yang kaya-raya boleh bimbit henbeg mahal2 aku tak layan.
Kiah-kiah yang belagak kaya padahal buat loan dengan iDestinasi pun aku tak layan.

Sape yang nak membeli pun boleh.
Tu pun kalo ada lagi..
Okbai.




1 comment:

munirah said...

Salam Ramadhan.

Ada lagi tak baju preggy, handbeg&kasut tu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...