Friday, October 4, 2013

Apa Jadi Bila Bonda/Anak Takde?

Assalamualaikum.
Lupa pulak nak update pasal
KESAN TERHADAP ANAK SATU MALAM TANPA MAK.
Last week masa kene admit,
bertungkus lumus Babah melayan anak.
5 kali bangun tengah malam.
Bonda takde kan...
Merengek,bergolek sane sini.
Bagi susu dalam botol tanak.
Sebab bau Bonda takde.
Sebelum tu elok je dia main dgn sepupu sepapat.

Sessi Story-mory Bersama Abang Adam
 Jangankan anak, mak pun tak tido malam.
Hubby pesan jangan ingat sangat anak,
nanti die tingat Bonda dia.
Ape??Jangan tingat anak??
Ingat senang ke??
Memang aku pun tak tido malam tu..
siap nangis lagi uollss...
Rindu teramat!!
Masuk pulak wad ibu-ibu bersalin.
Ya Tuhan!!
Kiri kanan depan belakang suara baby menangis mintak susu mak.
Aku pun apa lagi..melalak la berjemaah dgn baby-baby tu.
Dorang nak mak, aku nak anak.

Pas discaj trus bawak anak bersuka ria.
Bonda ganti balik waktu Bonda hilang.

Mula-mula mandi kat pool.
 Pastu terus ke Alamanda main playground.
Even dalam ekon, ketiak Bonda tetap basah.
Yeeww!!!
Then makan time!!

Macam-macam cik yong ni nak order. Jenuh tunggu..
Rupa-rupanya nak makan drumstick je
Dessert. Best rebut-rebut dgn Opah.
Tetibe anak aku muka merah, terkaku..
sudu eskem terlepas.
Opah dia dah kelam..apahal ni??
Sejuk sangat makan eskem kot...
Dia termenung..aku da risau..
Timbul bau 'harum'..
Tadaaa...ada 'sesuatu' di dalam diaper.
Owhhh...meneran rupenya.
Gud girl!!
Pas makan terus membuang,
patutlah haluih je badan kamu.
Metabolisma tinggi macam Bonda.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...