Tuesday, January 15, 2013

SATU Tips Menghadapi Boss Temper

Yeay..da dapat officer baru..
Takyah nak happy sangat.
Actly aku happy on behalf of immediate boss aku.
Die da dapat boss baru
which i consider MUCH better than before.
 Aku?
Sanggup ditukarkan ke boss lain supaya aku terus berada di bawah si die.
 
Tanak cte panjang.
Tak baik mengadu domba..
Hari-hari balik umah mengadu kat hubby.
How hard to control my emotional!!??

TIPS MENGHADAPI BOSS TEMPERAMENTAL.

S.A.B.A.R

Well life doesn't get EASIER,
but u have to be STRONGER.
Boleh tak ckp camtu??
Yea..sbb aku da pk masak-masak.
Dun u ever expect dat u can change ppl,
but to accept them for who they are,
or start living by pretending dat they r not around.
Dats it!!
Just put aside keburukan die,
amek kebaikan die je..even seciput.
Sbb sometime kebaikan yang sekecil zarah
mampu menutup keburukan sebesar badak. 
Bak kate boss baru aku..
(actly tak bape nak baru coz on d 1st stage i was under him)
"Die mmg macam tu..anggaplah marah die tu berakhir di sini"

1 comment:

Ann Ishak said...

ye betul...kalau tak nanti susah pulak nak selalu berdepan dengan muka boss tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...