Monday, October 8, 2012

Ubat Demam Terhebat.

Jumaat lepas spttnya Zahra kene jab 6 months.
Tapi sayang Bonda ni demam!!
38.8 dajah celcius tinggi kate doktor.
Ya Allah takotnye aku time tu.

Balik je dr opis aku trus susukan Zahra.
Aku mandikan die, bogelkan (pakai diaper je), then die tido.
Die bangun je aku mandikan lagi n susukan sekerap mungkin.
Sebab susu ibu adlh anugerah dr Allah swt.
Itulah ubat yang terbaik utk anak yg sakit.
Ubat dr Allah swt pastilah lagi bagus dr ubat dr doktor kan...

Alhamdulillah..pas Maghrib demam die mula kebah.
Aku keep on susukan die.
Dahlah hubby keje mlm.
Aku x bape nyenyak tido malam tu.
Tapi Zahra ok jee...
Alhamdulillah..alhamdulillah..

Pas mandi kene 'balut' dgn Babah..ihik suke!!
So pasni kalo Zahra demam lagi aku taw pe nak buat.
Mandikan die bile badan die mula panas.
Jangan pakaikan baju.
Balut napkin basah kat bawah ketiak.
Dan yg paling penting, susukan die sekerap mungkin.
Ubat demam yang terbaik!!

1 comment:

fiza said...

Betul tu. Susu ibu ubat terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...