Wednesday, October 31, 2012

Review : Chocolate Rice Snack (suitable for breastfeeding mother)

Disebabkan period ritu,
production susu decrease sket.
Sket je..smlm pegi LUNATOTS Putrajaya.
Try Chocolate Rice Snack with fenugreek.

Mengandungi bahan-bahan seperti..
Coklat - sejenis bahan kimia yang berkaitan dengan CINTA.
*owh patutlah org bercenta ske kasi awek coklat.

PEA - menghasilkan dopamin.

Dopamin - meransangkan pengeluaran hormon Oksitosin

Oksitosin - hormon kasih sayang yang boleh memperbanyakkan susu.

Halba - dipercayai berupaya meningkatkan pengeluaran susu.

Harga RM35.90, ada 10 pek.
Sehari minumum makan 3 packs.
Means bleh bertahan 3 hari je.
Aku rasa cam mahal, tapi saje nak try.
First day aku consumed 1 pack je malam,(*sedap taw)
tgh malam mmg production byk sampai baju basah sket.
Basah sket je la masa tgh tido.
Smlm aku consumed 2 packs, alhamdulillah banyak jgk.
I mean byklah dr biasa.
Apa yg best sbb ia snack, so bleh makan camtu je.
Pagi td masa tgh drive aku makan.
So blehlah cuba.




1 comment:

fiza said...

Alamakkk...nampak sedap. Nak try lah nanti.

So far saya alhamdulillah. Susu maintain even tgh peyod.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...