Monday, September 3, 2012

Bila Anak-anak Bonda Berkumpul

Sonoknye balik kampung Kampar last weekend.
Sonok sebab dapat jumpa sume anak-anak sedara aku yang kiut-miut.
Dlu masa takde anak akulah yang melayan dorg kalo balik kampung.
Tapi sesejak ada anak, aku banyak layan anak je.
So kali ni balik aku layan dorg cukup-cukup.
Paling best bile mandikan dorg.
Dulu senang, aku bukak pool, naahhh..campakkan sume dlm pool.
Skrg aku taktaw mane mak sorokkan pool dorg tu.
So mandikan dorg 2 by 2 je kat toilet.

Welcoming our younger sister Humayra Azzehra
Anak aku ni ske ciwek taw. Manjalah konon sbb paling adik.
Irfan Harith, Adam Hilman, Nurul Syahirah, Nur Izzah Kamalya, Humayra Azzehra, Najmil Afifi, Muhammad Danish, Ufairah Dhia Hana. Kami sekaranng berlapan!!
Aku happy sgt bile ada budak-budak ni.
Even mulut aku bising je marahkan dorg,
tapi itulah yang meriuhkan suasana.

"Bonda doakan semoga sume anak-anak Bonda dikurniakan kesihatan yang baik, menjadi insan yang soleh dan solehah, lembut hati, terang hati dan sentiasa dilindungi Allah swt. Ameen!"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...