Monday, July 9, 2012

Update Susu Utk Baby Ali Athauri

Alhamdulillah dah sent susu utk baby Ali Athauri.
Cantek sgt sis Nik Rashidah.
Orangnye kecik molek,putih melepak, muka bersih..
sebersih hatinya..
Sanggup collect susu dr mommies2
n pos pada baby Ali Athauri.
*ok aku dah taw nape Baby Ali tak dapat susu dr ibunya..kesian..*

B4 bagi pada sis Nik Rashidah,
aku try tanya 2 org mommies yg jgk menyusukan anak di ofis aku.
Kotlah dorg pun nak sumbangkan sikit susu buat Ali.
Aku citekan masalah baby Ali.
"Takyah banyak2, dpt 3,4 oz jadilah.
Baby Ali minum sikit2.."

Mommies ni kesian kat baby Ali,
tp dorang blum terbukak ati nak bagi susu dorang.
Sebab tak cukup katenye, even nk bagi 2oz pun x ckup..
Takpelah masalah orang kte taktaw kan.
Jangan sampai sbb nak bagi susu kat Ali,
anak sendiri kelaparan.
Aku ingat lagi ada satu hari..
Sorang mummy ni tgu turn nak mengepam.(sbb suis kat surau ada 1 je)
Aku pun stop sbb nak bagi laluan.
Akak tu tgk susu aku trus kate..
"Eh udah ke? Banyak tu je susu? Sikitnye...."
Aku senyum, petu aku jwb..
"Anak sy 2bln stgh, skali minum 2oz je.
Ni dapat 5oz bleh 2 kali minum kot..jadilahhh"
Akak tu bgtaw die skali pump dpt 8-10oz.
Banyakla tu..alhamdulillah rezeki utk anak die yang dah 10 bulan tu.
Semoga rezeki anak die trus bertambah.
Akak tu kate susu aku sikit, susu die banyak.
Tapi die x mampu nak bagi susu kat adik Ali.
Katenye susu die x cukup.
Pulakkk..ritu kate susu banyak dari susu aku...??


Ni susu yang dipos Sabtu ritu.
Aku amek dr blog akak comey tu..
Without permission bleh??

Ya Allah Kau berikanlah kekuatan kepada si kecil itu..Amin Ya Rabbal Alamin..

 Gambar hiasan.

Hihihihi..smlm last Floria, last jgklah fireworks.
Biar berdentum-dentam, anak Bonda tetap tido.

Gambar takde kaitan dgn cte update.
 
Asyiknyeee Tok, Opah n Babah.
Maklumlah hari terakhir..

2 comments:

Nana said...

semoga murah rezeki...kita tlg org...Allah tlg kita...hehe

nn lylyn said...

tgk bunga ape dari rumah je =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...