Wednesday, March 14, 2012

VESPA : Melayan Hobi Orang Umahku

...::: VESPA :::...

Melayan hobi laki yg satu ni mmg memeningkan.
Laki aku mmg oldskewl pny olang.

setakat motor lame tu xyahlah nk bangga sayanngg..
Aku muntah hijau..
 
Tapi skrg mmg aku muntah hijau ble dah terjebak dlm hobi die ni..
Mmg maintenance tinggi la.
AM 8477.

Time2 aku nk terbranak ni laki aku ngidam vespa baru.
Die nk jual vespa lame die ni.
Hatoyaaiii nye punn..
Jual vespa ni maybe dpt dlm RM4k.
Tapi bli vespa baru RM3k++.
Nak overhaul, tukar block, tukar itu ini tambah lagi RM3k.

"Aje gilleeerrr!! "

Aku jerit kuat2 kat tinge die.

"I pakai duit papa dlu, nnt bayarla sket2"

" Kaki dah berbulu pun loan kat papa jgk? Sanggup kan demi vespa.."

Nak buat cane Tuan2 dan Puan2..
Apak mertua aku pun berkongsi hobi yang same.
Dia lagi dasat kot..
Ada 3 vespa..

So ble blk Ipoh, aku n mak nertua berkongsi cte yg same.

" Bla..bla..bla..vespa..bla..bla..bla..cuci bontot vespa..bla bla madu aku vespa..bla bla bla..mandikan vespa bla bla bla vespa lagi seksi dari aku..bla bla bla montot vespa lagi mantop dari aku bla bla bla.."

 Tapi layankan aje lah..
Die pun x agak2 layan hobi aku kan.
Hobi mensoping pun mmg maintenance tinggi pee..
Sape tak sayang laki wwoooiii...??

NO PREJUDICE!!

Hakhak..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...