Monday, March 5, 2012

Unblock Me Free : Game Untuk Preggy Mommy

Mak : Ape kamu rase skrg?
Aku : Rase ape? Rase sayang..hei rasa sayang sayang hei..Macam2 rasalah mak, dah masuk 9 bulan
Mak : HAHHH!! Udah 9 bulan? Mak kene cepatle pegi sane, bundut mak memang dah lame siap.
Aku : Huiyyoo..mak dah rope mak bidan. La pun x siap bundut g spital lagi.

Camtulah lebih kurang dialog aku dgn mak dlm tepon mlm smlm.
Mak punye terkejut buat aku cuak.
Mak kate kalo dah 9 bulan tu menghitung hari la.
Tapi aku...cuak tak cuak..
Speechless..taktaw nk kate pe yg aku rase..

Tapi skrg aku rase nak share 1 game specially buat ibu-ibu mengandung.

UNBLOCK ME FREE

Game ni actly bknlah utk ibu mengandung je.
Sape2 pun bleh..
Tapi aku rase sesuai sgtlah utk preggy mummy.
Suggested by my hubby.

Cara main senang je..
Just kuarkan blok yang kaler merah tu keluar..(lubang pd dinding sebelah kanan)
Yea..caranye senang, tp try buat tengoookkk..

Utk puzzle yg awal2 tu senang, makin lame makin complicated.
Nape aku kate sesuai utk preggy mummy?
Sebab game ni melatih menajamkan minda, berfikir, n solving problem.

Mula2 cam tension, tp ble dah dpt setelkn jadi ketagih pulak.
Lebih2 lagi ble dah setel, 'babah' die puji..
"Baguss..pandai anak babah"
Baby in womb pun lompat2 suke..
X caya try la..hihihihi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...