Tuesday, December 27, 2011

Bila Bespren Aku Kawen Bespren Die...

Tahun lepas..lebih kurang 2 bulan lagi kitorg nak kawen,
aku gn hubby facing satu masalah percentaan.
bkn masalah kitorg,tp masalah orang.
Orang lain yang bercenta, tapi kitorg dah mcm kaunselor.
 
Anda bermasalah dalam percintaan?
Taip 'CHENTA' dan hantarkan ke Doktor Cinta.
Cam h#r#m kan?

Hubby dgn masalah housemate merangkap childhood fren nya.
Nama : Zul Zhafran (mmg nama sbnr)
Umur : 26 tahun
Masalah : Percintaan
Wahh..Zul yang aku kenal sbg manusia besor ragah dah kering kontang.
Sian die..mau tidak..bercenta bertahun2 (lagi lame dr aku gn laki aku)
Taw-taw dah breakk...sedeh kot..

Aku pulak dgn masalah colleague aku.
Nama : Noor Iwani (mmg nama sebenar)
Umur : 24 tahun
Masalah : Percintaan
Si wani ni mmg kuat nangis..
Gelak pun sampai nangis2..
Aku lak dok betul2 sebelah die, taw2 dah meraung.
Ibaratnye mcm aku yang jatuh longkang boleh gelak2,
tp die pulak sedeh smpai nangis2.
 
Korang penah terbaca tak kotak peti sejuk?
Ada sign gini..
~ FRAGILE, HANDLE WITH CARE ~
Haa..tu si Wani tulah..fragile!!

Aku tak tahan..ari2 musti mau nangis kene kencen gn boipren die.
Boipren die dlu Polis Hutan.
Hutan tak hutan, aku saaawwoonn kan aje.
Sawon tu sound taw sound!!

Oleh krn ari2 aku gn laki aku mase tu dok ngadu psl masalah kwn memasing,
kitorg pun decide utk kenalkan si Zul gn si Wani ni haaaa..
kitorg suh kawan je..bukan kawen..
tapi jodoh tu kan ketentuan Allah SWT..
 Wahh..tengok Zul ni..besoragah kate org Perak.

 Ni Wani..bkn peti sejuk!!

 Sampai skrg aku confuse nape laki aku gn Zul posing semacam giteww..

 Aku dah pesan kat Zul..kalo nak 'tikam' Wani..jgn tikam skrg!!

Abes madu sepah dibuang.okbai!!

Papepun Selamat Pengantin Baru buat Zul n Wani !!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...