Wednesday, December 21, 2011

Baby Dalam Rahim Bagi Respond

"Tahniah anak Bonda yang sihat dan kuat selama 6 bulan dalam kandungan Bonda. Semoga terus sihat. InsyaAllah bila tiba masanya, kita akan bertemu 4 mata"

Alhamdulillah..setakat ni anak aku sihat dlm kandungan.
Tak sedar bila die tido, tp aku prasan die sangat aktif.
Maybe die main futsal..paling tidak pun main zero point.
Aktiflah sayang, mainlah, cuitlah Bonda selagi daya..
Asalkan anak Bonda sihat di dalam rahim Bonda.
Bila tiba masanya, kuatkan semangat..
Bantu Bonda dan Bonda bantu sayang.
Kita kene kuat untuk hidup bersama.
Ceewwaaahhh..

Sllnye b4 tido mmg Babah die akan chit chat dgn si comel kami.
Macam2 lah kata2 nasihat.
Kadang2 dah mcm YB bila tiba pilihanraya.
Semalam utk pertama kalinya baby bagi respon baeekk punya kat Babah die.
Mmg meng'excited'kan kami.
Lepas Babah kata "Dengar tak ni?Kalo dengar kick skali"

"DUK" baby was kicking mase hubby letak tgn atas perut.
Babah sembang2 lagi.."Faham tak ni?Kalo faham,respond"

"DUK DAK DUK DAK"
Waahhh..tersangatlah fahamnye..
Automatically air mata kami bergenang.

Aku taktaw itu kebetulan atau mmg betul,
tapi aku yakin anak aku mmg dengar dan respond pada Babah die.
Sbb tiap kali Babah balik keje n bagi salam, die mst 'menari-nari' kat dalam ni.

Alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah..
Ini adalah hadiah yang paling bermakna buat Ahmad Farhan sbb dia sangat cintakan kanak-kanak.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...