Friday, October 7, 2011

Tekanan Darah Bukan Tekanan Dareee!!

2 kali doktor kat klinik suh aku g spital
suh dripping katenye as my BP is low..
aku iyekan aje..tp idak pulak aku pegi..
very low..BP tu bukanla petrol BPH syg...
BP tu jgk bukan boiling points..
BP tu jgk bukanla Bapok Pondan..
BP tu blood pressure atau tekanan darah..
jgn dgr ckp Samy Vellu..beliau akan katakan Tekanan DAree..
"i masih dara okay.sila percaya dengan yakin"
u see..u see..very the dareee..
Lepas beberapa minggu..(actly masuk 2 bulan) aku bergelut dgn morning sickness
dat make me feels like LOSER sejati..
inilah makanan starter..
pembuka selera setelah selera makan kembali berselera yaww..

dik non oii..ko tu baru lagi..jgn makan cuke!!
Tak..tak..ni dibuat oleh mak mertwe Yati, sorang nurse..
homemade punye jeruk tarak cuke uolss..
sedap uollsss..


yg ni pun dr Puan Yati yang pregnant secara berjemaah dgn aku..
mucho gracias Yati..
wut's next Yati?

1 comment:

eamy milea said...

wa.a.....meleleh air liur....huhu....congrats tau....bestnye dh preg....;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...