Thursday, October 6, 2011

Aku Bina Perut, Dia Pulak Nak Bina Badan.


Setelah seminggu berlalu hari lahir suami tersayang (26 September), baru semalam aku berkesempatan belikan hadiah utk dia. Disebabkan alahan ala-ala 'loser', jangankan nk belikan hadiah, nk wish pun aku tak sempat. Padahal aku mmg da plan nk tunggu tepat jam 12 mlm, tp penat+ngantok+tak sedap badan, sudahnya plan tak menjadi. 

Semalam balik keje, aku terus ajak my hubby ke Alamanda, konon2 saje nk window shopping. Plus, hubby kate nk bli sandal n sweater kat Al-Ikhsan, tp sian takde yg berkenan di hati. Kalo ade mmg aku plan nk bayarkan.

Sudanhnya aku ajak hubby ke Fitness Consept. Aku suggest die bli dumbell sbb hubby penah kata nk bina badan. Cecewahhh..sembang punye sembang gn salesman kt Fitness Concept tu, hubby decided nak amek 1 je dumbell. Aku kate amek je la sepasang trus. Sampai kat counter aku pun hulurkan kad aku. Hubby pelik..

" Takpelah..i bayar sempena birthday u..=) "


1 kotak 10kg. Harga RM108. Tp bli sepasang dapat free glove.


Carta. Bukan leh men sebat je nk men benda berat ni..

Tu dia..sampai umah trus pasang. Excited!! Puas hati aku..

Tengokla lengan hubby aku..halus youu...

Okay..ni sessi tgk youtube. "How to use dumbell at home?"
Happy Birthday sayang..
Selamat Membina Badan..
Good Luck..hihihihihi..

Biar kte same2 nek. Nanti perut i membesar sbb baby dlm perut makin besar, u pulak bina lengan eh.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...