Monday, April 25, 2011

Happy Birthday To Me...~ngeee~

Alhamdulillah..semalam lengkap umur aku 27 tahun.
Dah 27 tahun hidup, perlu lebih banyak perubahan yang positif.
Diri dah semakin lalai, perlu lebih dekat dengan Allah SWT.
Terima kasih Ya Allah di atas segala nikmatMu..
dan ampunkan aku kerana aku leka disebalik anugerahMu itu.

Semalam adalah sambutan hari jadi terhebat..
organized by my Hubby.
Even sedikit kelam kabut sbb aku majuk, but u did it succesfully sayang.
Thanx a lot...muah..muah..
-- > aku majuk sbb die tanak blk umah Mak Abah..upenye die dah jemput Mak Abah ke rumah mertua utk celebrate same2...=P

He gathered 2 big happy family n celebrated my birthday on a very fine day.
Menu Nasi Ayam n Nasi Himpit by Mama memang marvellous.
Spaghetti my sweety sis in law Nadia  memang wallah.
Kek Rasberry Choc by Secret Recipe nv failed 2 make me say "Yummy"

Thanx every1 for everuthing...!!

And i got a Perfume n Day n Night Cream as present from my Hubby. It's Lancome..hurmm i love it!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...