Wednesday, March 16, 2011

INNER SHINE : Before and After.

PATI PRUN INNER SHINE by BRAND'S. Elok ke? Maybe depends pada orang. Lain orang lain kesannya. Tapi bagi saya Inner Shine sangat2 bagus. Before menjalani rawatan kimoterapi, kulit saya takla teruk sangat. Even saya bukanlah seorang yang berkulit cerah, tp takdela gelap sgt.

Me before chemotherapy..



Tapi lepas 2 kali kimoterapi je, kulit saya mula gelap. Hitam la mcm kene bakor!! Dah la kening n bulu mata gugur segugur-gugurnya, kulit kering, kusam, pucat..yg paling ketara hitam. Walaupun blum sampai tahap itam cam bontot kuali, tp sedihlah jgk sbb mcm kene renjatan elektrik.

Me after chemotherapy...






Tengok tu..b4 kimo kulit saya same kaler gn kakak saya tu. Tapi lepas kimo..

Then i'v decided 2 start taking INNER SHINE. Takde sape yg suggest, cume terpengaruh dengan iklan di TV. As i love Camelia, so i just followed wut she takes.
Only 2 weeks, my colleagues started notice ada perubahan pada kulit. Semakin cerah, kurang kusam, tak pucat lagi dan kurang kering. They thought i'm using new cosmetics product. Heheheh..saya bedak pun tak pkai..Saya pun terperasan jugak, bangun pagi rase segar je.

Me after taking INNER SHINE...




Yeay..dah same kaler dgn kakak saya..=P




Inner shine ni bagus sbnrnye. Bukan utk kulit je, tp utk kesihatan. Inner shine ada serat n anti-oksidan. Anti-oksodan penting utk mengelakkan kanser. Selain tu is dapat mencuci usus. So kalo kite mengamalkan Inner Shine setiap hari, mmg senang 'membuang'. Apa yang dimakan mudah hadam. Yang penting, Inner Shine tiada bahan pewarna, pengawet n gula tambahan.



Amalkan setiap hari b4 tido. Boleh bli di farmasi seperti watsons, guardian n so on. Price below RM23 untuk 6 botol. Kalo ada promotion, bleh dpt 14 botol dgn harga RM42++.



Selamat Mencuba!!




1 comment:

SeliparJipun87 said...

agaknya InnerShine tu bagus tuk kulit kan.. apapun doakan awk selamat sembuh sepenuhnya.. suka tgk semangat awk.. LIKE, LIKE, LIKE..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...