Friday, March 18, 2011

Artist Without Make Up

Kenapa perlu make up?
Bila make up muke nampak cantek dan ceria, takdelah pucat je. (tu pun kalo make up kene gaya, kalo dah colourful sgt jadi mcm payung pasar malam je). Bile cantek, it'll increase our self esteem. Barulah confident nak menghadap orang ramai. Dah jadi fitrah manusia inginkan yang terbaik utk diri sendiri. Nak nmpak cantek, normal la tu, fitrah manusia.

Kenapa saya tak make up?
Bukan x make up lgsg, tp jarang-jarang. Sebulan sekali pun blum tentu. Saya akan make up bila saya rasa siku saya gatal. Saya tak make up sbb saya tak pandai make up n tak ckup masa nak make up. (dan masa tu siku saya tak gatal) Saya tak make up bukan sbb saya perasan cantek, saya taw saya nmpak pucat bile tak make up. Tapi saya rasa kurniaan Allah ini sangat indah, tiada tolok bandingnya. Siapalah saya untuk touch up wajah ciptaanNya ini. (Nway, i looks different on my wedding day...=P)

Natural is Beauty.
Jom tgk wajah artis-artis Malaysia without make up.



Ziana Zain



Akma AF



Siti Nurhaliza




Rozita Che Wan



Sazzy Falak



Misha Omar



Lisdawati



Nasha Aziz..(cantek beb!!i like her)



Ina Naim


Ni bawang merah..ape ke namenye?



Marsha AF



Fazura..(sempoi..i like her too)



Sharifah Amani



Yasmin Hani



Nurul Syuhadah


Nora Danish (confirm cantek..)


Fasha Sandha (betulke ni?)

1 comment:

nabila yoo rin said...

diorang comel walaupun x make up...heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...